+48 61 670 3330
FaceBook

Obsługa użytkowników

Mechanizm obsługi użytkowników dotyczy funkcjonalności systemu CMS dostępnych dla użytkowników części frontowej i obejmuje wszystkie podstawowe scenariusze interakcji:

  • Rejestrację użytkowników (formularz rejestracyjny zabezpieczony polem captch’a)
  • Rejestację użytkowników poprzez poprtal społecznościowy Facebook i konfiguracja z nim
  • Aktywację konta użytkownika poprzez e-mail (szablony e-mail konfigurowalne z poziomu panelu administracyjnego)
  • Zmianę hasła
  • Odzyskanie hasła w przypadku zagubienia przy pomocy tokena wysyłanego na adres e-mail podany przy rejestracji (szablony e-mail konfigurowalne z poziomu panelu administracyjnego)
  • Edycję danych przechowywanych w profilu (imię, nazwisko, profil działalności, produkty, dane kontaktowe, etc.)
  • Usunięcie konta wraz ze wszystkimi danymi (użytkownik musi potwierdzić akcję poprzez kliknięcie w odpowiedni link, który zostaje przesłany w mailu na adres podany podczas rejestracji – szablony e-mail konfigurowalne z poziomu panelu administracyjnego)
  • Logowanie / wylogowanie
  • Możliwość wymuszenia użycia połączeń poprzez SSL

Wszystkie zdarzenia na kontach użytkowników (logowanie, zmiana hasła, zmiana danych w profilu) są rejstrowane w specjalnym dzienniku zdarzeń. Hasła są przechowywane w postaci zaszyfrowanej, uniemożliwiającej odszyfrowanie (tzw. hash, czyli szyfrowanie jednostronne).

System obsługi użytkowników jest zgodny z wymaganiami stawianymi przez GIODO.

 
© Thinq sp. z o.o. 2014. Wszystkie prawa zastrzeżone.