+48 61 670 3330
FaceBook

1. Nazwa domeny i adres URL - są częścią strony

Nazwa domeny oraz adresy URL na Twojej witrynie są integralną częścią strony WWW. Wybierając nazwę domeny dla Twojej strony staraj się wybrać taką, która będzie łatwa do zapamiętania i do wymówienia. I chociaż coraz trudniej o dostępną nazwę domeny, staraj się unikać mało popularnych domen głównych takich jak name czy biz. Wielu ludzi, którzy już nawet byli na Twojej stronie, nie używa zakładek tylko stara się zapamiętywać lub zgadywać nazwę domeny, aby powrócić na Twoją stronę.

Również część adresu po nazwie domeny np. http://thinq.pl/Adres/Strona jest tak samo ważna. Wybierz CMS, który obsługuje przyjazne adresowanie, gdyż zwiększa to czytelność dla ludzi przeglądających Twoją witrynę oraz powoduje, że stronę łatwiej odnaleźć w wyszukiwarkach internetowych. Według badań przeprowadzonych przez Microsoft Research, ludzie przeglądając wyniki w wyszukiwarkach internetowych, przez 24% czasu analizują właśnie adresy URL.

 2. Odpowiedni dobór tytułów stron

W wynikach wyszukiwania na pierwszym miejscu jest zawsze tytuł stron. Przeglądając wyniki wyszukiwania, ludzie orientują się z czym mają do czynienia właśnie po tytułach stron. Zadbaj, aby tytuły stron na Twojej witrynie opisywały w skrócie to, co na danej stronie się znajduje. Nadawanie wszystkim stronom  tego samego tytułu znacząco pogarsza orientowanie się użytkownika w nawigacji po Twojej witrynie. Pamiętaj również, że strony są domyślnie zapisywane w ulubionych i historii przeglądarki właśnie po tytule.

© Thinq sp. z o.o. 2014. Wszystkie prawa zastrzeżone.