Dedykowana platforma obsługi klienta PKPE24

  • (no_name)

PKP Energetyka S.A.

PKP Energetyka prowadzi wieloobszarową działalność w zakresie sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, wyspecjalizowanych usług elektroenergetycznych, sprzedaży paliw płynnych przeznaczonych dla pojazdów szynowych oraz budowy i modernizacji infrastruktury najwyższych napięć. Posiada własną sieć dystrybucyjną energii elektrycznej na terenie całej Polski, zlokalizowaną zarówno w centrach dużych miast, jak i na terenach słabiej zurbanizowanych. Wśród jej klientów znajdują się m.in. spółki kolejowe, małe i średnie przedsiębiorstwa, duże zakłady produkcyjne oraz sieci handlowe.

W Grupie Kapitałowej PKP Energetyka zatrudnionych jest ok. 5 500 osób.

Projekt

Klient potrzebował system do obsługi kluczowych klientów z branży kolejowej, w tym kluczowego klienta ze względu na obszar swojej działalności czyli PKP PLK. Przez system miały przechodzić wszystkie zgłoszenia o awariach trakcyjnych i elektroenergetycznych na Polskiej sieci kolejowej, zgodnie z przepisami prawa oraz obowiązującymi umowami.

Zapewniamy bieżące wsparcie i utrzymywanie na naszej infrastrukturze.

Dostarczone rozwiązania

Dostarczyliśmy dedykowany system umożliwiający obsługę zgłoszeń o awariach bazujący naszych dotychczasowych rozwiązaniach. System dostosowuje się do indywidualnej specyfiki współpracy pomiędzy podmiotami oraz umożliwia pełną wymianę informacji o awariach i usterkach zastępując papierowy obieg dokumentów.

Zapewniamy bieżące wsparcie i utrzymywanie na naszej infrastrukturze.

Projekt graficzny, Thinq CMS, ASP.NET, C#.

© Thinq sp. z o.o. 2018. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i poprawy funkcjonalności portalu zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Klikając „akceptuję” zgadzasz się na powyższe.

Akceptuję